Biblioteka szkolna już w pełni świąteczna. Jak co roku, wyrosła piękna i okazała choinka, oczywiście z książek. To już nasza tradycja! Jest Mikołaj, renifer i pełne magii opowieści, które czekają na Czytelników. Serdecznie zapraszamy do biblioteki szkolnej po „małe co nieco” do czytania na ferie świąteczne. Życzymy zdrowych, ciepłych i spokojnych Świąt!

Lekcja plastyki - „Żywe obrazy” uczniów klas VII Zadaniem uczniów było wybranie dowolnego dzieła malarskiego i ucharakteryzowanie siebie, dobierając rekwizyty, kolorystykę tak aby zbliżyć się do oryginału. Uczniowie wykazali się kreatywnością oraz poczuciem humoru. Wśród najchętniej interpretowanych dzieł znalazły się „Dama z gronostajem” Leonarda da Vinci i „Dziewczyna z perłą” Johannes Vermeera.
OBRAZY

Jak co roku w naszej szkole jest organizowany przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej Konkurs Przyrodniczo-Ekologiczny pt. "Segregujesz dobrze się czujesz" dla uczniów klas młodszych 0-3. Największą popularnością cieszył się konkurs wśród klas trzecich. Napłynęło 50 takich prac. Z klas pierwszych i drugich wykonało prace 22 dzieci. Tez imponujący wynik. Uczniowie oceniani byli w dwóch kategoriach: I kategoria: klasy 1-2 i II kategoria: klasy 3. Prace uczniów zostały zaprezentowane na wystawie szkolnej.

W minionym tygodniu w naszej szkole odbyły się szkolne eliminacje do Ogólnopolskiego Konkursu Kaligraficznego „Piórem i pazurem”. W tym roku zadaniem każdego uczestnika było piękne przepisanie fragmentu „Listów” J.R.R. Tolkiena oraz ozdobienie tekstu iluminacjami, inicjałem lub bordiurą. Zadanie nie było łatwe, gdyż do wykonania pracy uczestnicy mogli użyć tylko pióra maczanego, pióra wiecznego, brushpenów lub pisaków kaligraficznych. Mimo to nasi uczniowie wykazali się wielkim mistrzostwem tajników kaligrafii, gdyż słowa zapisane przez nich nie tylko są piękne pod względem artystycznym, ale mają też swoją duszę, a jak twierdzą mistrzowie kaligrafii, to dusza stanowi o pięknie słowa i przekazuje jego treść.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem