Rozwój społeczny i emocjonalny ucznia jest dla nas nauczycieli Publicznej Szkoły Podstawowej nr 34 niezmiernie ważny. Wszyscy chcemy tego samego dla naszych dzieci – aby czuły się bezpieczne, szczęśliwe i mogły przetrwać trudne chwile. Dlatego w naszej szkole pojawił się zestaw dydaktyczny wspierający rozwój społeczny i emocjonalny dzieci w wieku 6-11 lat, skoncentrowany na relacjach i kluczowych emocjach. Dzięki wzbogacaniu szkoły w nowoczesne pomoce dydaktyczne takie jak zestaw edukacyjny z Robotem Photon nasi nauczyciele którzy będą prowadzić zajęcia z uczniami wyposażą dzieci w niezbędne umiejętności radzenia sobie z agresją, stresem i negatywnymi emocjami. Dzieci nauczą się rozpoznawać uczucia własne i innych ludzi, dokonywać właściwych wyborów, doskonalić umiejętności gry zespołowej, zachować samodyscyplinę i szanować się nawzajem. Drodzy uczniowie edukacyjny Robot Photon zagościł już w naszej szkole. Zakup w ramach projektu - Labolatoria Przyszłości. D.N

Matematyczna Moda To kolejny element matematycznych wyzwań naszych uczniów podczas Tygodnia Nauk Ścisłych. Tu każdy musiał się wykazać ogromną kreatywnością, bo projektując strój z matematycznymi akcentami należało także wykonać ukłon w stronę naszych zagranicznych gości z projektu Erasmus+. Stąd tak licznie wplecione tu w naszej szkolnej ekspozycji flagi narodowe Hiszpanii, Włoch, Macedonii i Bułgarii wraz z opisami eksponatów w językach ojczystych naszych gości.

Mimochodem, zapewne zupełnie niezauważenie, uczniowie tworzyli dzisiaj strategię rozwiązania problemu. Bawiąc się, kształcili wyobraźnię i logiczne myślenie - matematyka w czystej postaci:) Kolejny dzień Tygodnia Nauk Ścisłych, czyli Mistrzostwa szkoły w grze w Blokus. Tym razem mniej znaczyło lepiej. Wygrywał uczestnik konkursu, któremu zostało najmniej elementów gry. Wszyscy byli doskonali, dlatego z przyjemnością przyznaliśmy kilka miejsc ex aequo:

Czytaj więcej: Mistrzostwa szkoły w grę w Blokus

Jak wygląda nasz cyfrowy ślad, jakie informacje generują aplikacje, których używamy, czy możemy mówić o jakiejkolwiek anonimowości w sieci? Jeżeli nie, to na co musimy zwracać szczególną uwagę? Coraz więcej na ten temat wiedzą uczniowie klasy 4D, którzy pod kierunkiem nauczyciela informatyki p. Nowaka na ostatniej lekcji pogłębiali swoją wiedzę na temat anonimowości w sieci. Uczniowie dowiedzieli się o cyfrowym śladzie, czyli zapisach wszystkich aktywności w Internecie, który powstaje podczas naszego funkcjonowania w sieci. Możemy go zostawiać aktywnie, komentując lub publikując posty lub pasywnie w formie bytności w sieci i wyszukiwania informacji.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem