Płatności za obiady dla klas 0-III w miesiącu MAJU będą przyjmowane od 04.05.2021 do 10.05.2021. Kwota 59,50zł (17 dni x 3,50zł). Wpłaty proszę kierować na rachunek bankowy

83 1240 3259 1111 0010 3721 0950

W tytule przelewu: „OBIADY, IMIĘ I NAZWISKO, KLASA ORAZ INFORMACJA O ILOŚCI DNI ŻYWIENIA” (np. bez czwartków) lub ostatecznie w kasie szkoły, zachowując zasady reżimu sanitarnego (zasłonięte usta i nos, pojedynczo) w godzinach 7:00-13:00. Prosimy o przestrzeganie terminu wpłaty (przelew, gotówka)

Uczniowie klasy 3a przez ostatni miesiąc pracowali nad projektem pt. Czego potrzebują rośliny, żeby rosnąć? Założyli karty obserwacyjne, w których zapisywali zaobserwowane zmiany. Pierwszym etapem było zasadzenie wybranej roślinki w trzech doniczkach lub kubeczkach. Jedna doniczka była próbą kontrolną, czyli rosła w dobrych warunkach. Druga i trzecia były próbami badawczymi, w których wprowadzano zmiany, w każdej próbie tylko jedną, np. ilość wody, światła czy podłoże. Przez dwa tygodnie dzieci pilnowały, żeby ziemia była nawilżona i czekały, aż roślinki wykiełkują. W tym czasie wybierały jedno pytanie badawcze, na które szukały odpowiedzi. Kiedy roślinki wykiełkowały dzieci mogły zacząć doświadczenie, które trwało kolejne dwa tygodnie. Dzieci wybrały różne pytania badawcze, np.: Czy rośliny potrzebują wody, żeby rosnąć? Czy rośliny potrzebują światła, żeby rosnąć? Ile wody potrzebują rośliny, żeby rosnąć?. Czy sól szkodzi roślinom? Czy rośliny mogą rosnąć w ciemności? Na koniec projektu dzieci omawiały wybrane przez siebie pytanie badawcze. Zaobserwowały, że rośliny, żeby rosnąć potrzebują światła, wody, dobrych warunków, a także pielęgnacji.

Informujemy, że zebrania z rodzicami odbędą się online dnia 5 maja 2021 r. w następujących godzinach:


- klasy I - III - g. 16.30
- klasy IV - VIII - g.17.30

W pierwszy poniedziałek maja nie będzie spotkań z rodzicami.

Zapraszamy!

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem