Płatności za obiady w miesiącu LISTOPADZIE będą przyjmowane od 02.11.2021 do 08.11.2021. Kwota 66,50zł (19 dni x 3,50zł)

Wpłaty proszę kierować na rachunek bankowy 83 1240 3259 1111 0010 3721 0950* W tytule przelewu: „OBIADY, IMIĘ I NAZWISKO, KLASA ORAZ INFORMACJA O ILOŚCI DNI ŻYWIENIA”  (np. bez czwartków)  lub ostatecznie w kasie szkoły, zachowując zasady reżimu sanitarnego (zasłonięte usta i nos, pojedynczo)  w godzinach 7:15-13:00.

Prosimy o przestrzeganie terminu wpłaty (przelew, gotówka) *Karty obiadowe przy płatności przelewem będą wydawane dzieciom  w kuchni szkolnej.

W naszej klasie gościły dziś roboty edukacyjne. Tematem zajęć były algorytmy. Na podstawie klocków konstrukcyjnych zostaliśmy wprowadzeni do świata obliczeń. Bawiliśmy się świetnie, budując skomplikowane budowle, wymyślne postacie, jednocześnie tworząc algorytmy ich obsługi i konstrukcji.
W drugiej części zajęć zapoznaliśmy się z Skribotem, czyli robotem edukacyjnym, który nie służy wyłącznie do nauki programowania! Każdy mógł modyfikować i poprawiać swoją konstrukcję za pomocą dodatkowych elementów wydrukowanych drukarką 3D. Robot, wyposażony w silnik, doskonale sprawdził się podczas lekcji. Zabawa SkriBotem uświadomiła nam, że programowanie jest interesujące i rozwijające. Wiele emocji dostarczyło połączenie SkriBota z aplikacją mobilną i sterowanie nim. Dzisiejsze zajęcia zachęciły nas do poznawania tajemnic robotyki. Było wspaniale! Dorota Michalska oraz uczniowie

Robotyka w szkole? I to już w szkole podstawowej? Temat budzi wiele wątpliwości, przede wszystkim ze względu na małą świadomość tego, jak ważne jest to aby już od najmłodszych lat oswajać dzieci z technologiami, które odgrywają kluczową rolę w codziennym życiu. My posiadamy taką świadomość i dlatego w środę wzięliśmy udział w zajęciach z robotyki. Dzieci z ogromnym zaangażowaniem uczestniczyły w pracach nad stworzeniem zwierzątek z klocków konstrukcyjnych SkriLab. Zajęcia szkolne zmieniły się w niesamowitą robotyczną przygodę!
Uczniowie rozwijali zainteresowania TIK, kreatywne i krytyczne myślenie, umiejętności motoryczne i manualne. Praca odbywała się w kilkuosobowych zespołach, dzięki czemu mali konstruktorzy doskonalili umiejętności współpracy w grupie, która ku mojemu zdziwieniu przebiegała dosyć sprawnie i bezkonfliktowo. Nauka może być świetną zabawą! Sylwia Szpak, klasa 1c

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem